Ajassa

Messua yhdistää yritykset ja asiakkaat erilaisissa kohtaamisissa, joissa konkretisoituvat helppous, ideat ja tulokset.
Blogissamme jatkamme samalla linjalla. Kirjoittajina on Messuan omaa henkilöstöä, asiakkaitamme ja myös yhteistyökumppaneitamme.
Sivun valikosta kohdasta ”Uutiset” löydät myös ajankohtaisia kuulumisia ja yritysuutisiamme.

Onnistu – myyjän mietteitä parhaan messuosaston puolesta

Ständi eli messuosasto on yhtä aikaa sekä tilapäinen että pysyvä. Se on yleensä pystyssä vain muutaman päivän ajan, mutta kävijöiden muistissa se säilyy parhaimmillaan...

Messujen suosio on kasvussa

27.2.2018 Tapahtumien ja henkilökohtaisten kohtaamisten merkitys markkinoinnin kasvulle on globaali trendi. Tämä näkyy myös Kantar TNS:n mediamainonnan määrän mittauksen tu...

Näytteilleasettaja, somettaako? – osa 3

Tapahtuma onnellisesti takana? Hyvä, mutta älä unohda jälkimarkkinointia. Sosiaalinen media on tähänkin mainio kanava, jossa rakennat luottamusta, kiität kävijöitä ja nä...

Kansainvälisen tapahtuman vetovoima pitää: SMM 2018 – Smart Shipping & Industry 4.0

8.2.2018 Suomalaiset meriteollisuusalan yritykset tunnetaan maailmalla vahvasta osaamisesta sekä luotettavuudesta. SMM-messut ovat osoittautuneet hyväksi keinoksi löytää uusia...

Tapahtumakonsepti pitkällä elinkaarella – ota mallia Betonipuistosta

7.2. 2018 Messua toteuttaa lokakuussa FinnBuild 2018 -messuille Betonipuiston, joka on betoni- ja rakennustoimialalla vaikuttavien 21 organisaation huikea 1000 neliön yhteisosasto...