Ajassa

Messua yhdistää yritykset ja asiakkaat erilaisissa kohtaamisissa, joissa konkretisoituvat helppous, ideat ja tulokset.
Blogissamme jatkamme samalla linjalla. Kirjoittajina on Messuan omaa henkilöstöä, asiakkaitamme ja myös yhteistyökumppaneitamme.
Sivun valikosta kohdasta ”Uutiset” löydät myös ajankohtaisia kuulumisia ja yritysuutisiamme.

Case Epiroc: Uuden yrityksen rohkea messulanseeraus

9.5.2018 Atlas Copcon jakautuminen kahdeksi eri yritykseksi toi uusia tuulia myös messunäkymiseen. Epirocin uusi yritysilme tuo näyttelyosastolle rentoa olohuonemaisuutta ja tuo...

Trendit 2018 – persoonaa peliin messuilla

19.4.2018 Lifestyle- ja sisustuspuolen trendit näkyvät yleensä nopeasti myös messuilla. Näyttelyosastoissa ja pop-up -tiloissa hyödynnetään trendejä kävijöiden ihastelta...

Ei mikä tahansa messuosasto – Betonipuisto yhdistää isosti 21 toimijaa

Betoniteollisuus tuo FinnBuildiin kaikkien aikojen suurimman osaston, Betonipuiston. Messua on ollut merkittävä kumppani sen toteutuksessa, toteaa Tiina Kaskiaro Betoniteollisuus...

Onnistu – myyjän mietteitä parhaan messuosaston puolesta

Ständi eli messuosasto on yhtä aikaa sekä tilapäinen että pysyvä. Se on yleensä pystyssä vain muutaman päivän ajan, mutta kävijöiden muistissa se säilyy parhaimmillaan...

Messujen suosio on kasvussa

27.2.2018 Tapahtumien ja henkilökohtaisten kohtaamisten merkitys markkinoinnin kasvulle on globaali trendi. Tämä näkyy myös Kantar TNS:n mediamainonnan määrän mittauksen tu...

Pyydä tarjous

Haluan hyvän tarjouksen

messuosastosta
nopeasti.