Anna asiakkaillesi syy tulla paikalle

Tapahtumien järjestäjät ovat helisemässä. Omien tavoitteiden lisäksi heidän on mietittävä ja huomioitava asiakkaiden tavoitteita tai jopa asiakkaan asiakkaiden tavoitteita. Nykypäivänä pitää antaa syy tulla paikalle. Ja mitä enemmän asiakas siitä hyötyy, sitä sitoutuneempi hän on.

Parhaassa tapauksessa osallistujan ja järjestäjän tavoitteet ovat täysin yhtenäiset. Esimerkiksi – jos järjestät vapaamuotoisen syyspäivän asiakkaillesi: molemmilla osapuolilla on tavoitteena viettää mukava iltapäivä, saada uutta tietoa ja toivon mukaan syventää asiakassuhdetta.

Toki järjestäjä voi tämän lisäksi toivoa tekevänsä kannattavia kauppoja ja osallistuja saavansa hyviä tarjouksia tai jopa syventää kumppanuutta. Se ei haittaa, sillä joka tapauksessa molemmilla on hyvä syy tulla paikalle.

Kirkasta tavoitteesi

Jos tiedät, mitä hyötyjä tai tavoitteita osallistuja voi saavuttaa osallistumalla tapahtumaasi, olet jo askeleen kohti parempaa tapahtumaa.

Jos et, niin listasimme tähän, millaisia tavoitteita tapahtumille yleensä asetetaan.  Bongaa tai lisää listaan omasi ja mieti, mitä asiakkaasi siitä saavat.


Haluatko vinkkejä? Meillä kustannukset pysyvät hallinnassa, kun tavoitteet ja toimenpiteet nähdään kokonaisuutena, hyviä ideoita unohtamatta. Ole siis rohkeasti yhteydessä!

Pyydä tarjous

Haluan hyvän tarjouksen

messuosastosta
nopeasti.